Bidmart - SaaS system do automatyzacji i optymalizacji zakupów z obsługą w języku polskim
Bidmart umożliwia przeniesienie działu zakupów do pracy zdalnej bez utraty efektywności
realizacji zakupów średnio o 8 do 15 razy. Wszystko odbywa się online, co znacznie przyspiesza proces zakupu
wszystkich zakupów - przechowujemy dokumentację wszystkich procedur zakupowych
Bidmart łączy wszystkich Twoich dostawców i zamawiających w jednym kontrolowanym systemie
W Bidmart wszyscy dostawcy nawzajem widzą swoje oferty. Przygotowują dla Ciebie najlepsze oferty aby wygrać procedurę zakupową
Z Bidmart proces zakupu jest wielokrotnie skrócony, co pozwala jednemu zamawiającemu przeprowadzić wiele zakupów jednocześnie. W konsekwencji, masz możliwość zredukowania działu zakupów i jego kosztów
Historia wszystkich procedur zakupowych jest przejrzysta i otwarta dla każdego. Po prostu nie ma możliwości, aby zamawiający nie wybrał najlepszej opcji od dostawcy
Order a presentation — manager will briefly show the functionality of each module
Każdy zamawiający zajmuje się tylko tą kategorią zakupów, w której jest ekspertem
Zamawiający nie muszą prowadzić zakupów za pośrednictwem e-mail lub telefonu, wszystkie zakupy są prowadzone w jednym systemie
Wszystkie oferty od dostawców są podsumowywane przez system w prostej tabeli
Często dokonujesz zakupów? Utwórz szablon i nie trać czasu na tworzenie zakupu
Zamów prezentację
Autoczęści
«Bidmart umożliwił pięciokrotny wzrost liczby aktywnych dostawców w ciągu roku
Zastępca dyrektora departamentu logistyki handlu zagranicznego firmy Armtek
Firma ArmTec serdecznie dziękuje zespołowi Bidmart za zapewnienie wysokiej jakości wsparcia technicznego podczas korzystania z platformy Bidmart. Profesjonalizm i spójność zespołu Bidmart, szybka reakcja na problematyczne sytuacje, sumienna praca i osobisty wkład pracowników działu obsługi klienta pozwoliły na 5-krotne zwiększenie liczby aktywnych dostawców usług Firmy Armtek w ciągu jednego roku.
Podziękowania również dla zespołu Bidmart za ich odzew na temat udoskonalenia interfejsu i konstruktywnego dopracowania procesów technologicznych. Sprawne działanie platformy Bidmart pomaga zapewnić płynne wypełnianie zobowiązań firmy wobec jej klientów.
Jesteśmy przekonani, że nasze profesjonalne relacje będą kontynuowane i czekamy na dalszą wzajemnie korzystną i owocną współpracę
Autoczęści
IT
zakład naprawczy statków powietrznych
Białoruski bank komercyjny
Białoruski bank komercyjny
Nie musisz dodatkowo zajmować się programowaniem i integracją. Do korzystania z usługi potrzebny jest jedynie dostęp do Internetu
Wystarczy, że zarejestrujesz swoją firmę w systemie i możesz z niego korzystać
Personalny polskojęzyczny menedżer jest zawsze dostępny w godzinach pracy i służy pomocą we wszystkich pytaniach dotyczących systemu
Prosty i intuicyjny interfejs w języku polskim, zrozumiały dla każdego, kto posiada podstawowe umiejętności obsługi komputera
Filmy szkoleniowe z obsługi Bidmart w języku polskim
Potrzebujesz tylko telefonu, rejestracja jest konieczna dla każdego użytkownika
Potrzebny jest NIP firmy, nasz menedżer skontaktuje się z Tobą po otrzymaniu zgłoszenia.
Wyślij zaproszenie pocztą elektroniczną do swoich pracowników. Liczba aktywnych pracowników zależy od wybranej taryfy. Każdy pracownik będzie musiał zarejestrować się w systemie
Wraz z pracownikami będziesz mógł rozpocząć pracę natychmiast po aktywacji taryfy. Zapewnimy Ci pełną kontrolę: analitykę, raporty zakupowe i okresowe, zarządzanie ryzykiem oraz system powiadomień
+Dostań prezent po wypełnieniu ankiety: poradnik «Jak przenieść dział zakupów do pracy zdalnej i zwiększyć jego efektywność»
Opowiadamy o czterech z 47-osobowego zespołu
Dyrektor handlowy
W automatyzacjii optymalizacji zakupów
Ranking automatyzacji zakupów CIS 2020
Kto porozmawia z Tobą o korzyściach z naszego produktu dla Twojej firmy
'Naszą misją jest uczynienie zakupów przejrzystymi i uczciwymi' — podkreśla Ilya
Współzałożyciel
Dyrektor handlowy
Kierownik techniczny
Kierownik działu obsługi klienta
Oddzwonimy w ciągu 15 minut, lub kiedy Ci wygodnie